Komt minder op de site - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van suusatparamaribo - WaarBenJij.nu Komt minder op de site - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van suusatparamaribo - WaarBenJij.nu

Komt minder op de site

Door: Susan

Blijf op de hoogte en volg

23 November 2004 | Suriname, Paramaribo

Hallo allemaal....

Ik ben van plan om minder vaak ene berichtje achter te laten op de site. aaangezien de laatste 3 weken de stroom er zo vaka uit hefet gelegen en de server ook. Ook heb ik het de laatste weken erg druk en weinig tijd..... sorry....

  • 23 November 2004 - 21:46

    Chris En Fieke:

    Lieve Susan, hoe moet dat nou als je minder op de site komt? Maar we hebben al heel wat mogen meegenieten! Net zagen we fotos bij Karin en bij Ilse voor het eerst. Een leuke indruk van hun woonomgeving! Je stagetijd begint al op te schieten.... nog weinig tijd om al die dingen te doen, die je nog van plan bent. Gebruik die tijd maar goed.
    Liefs. Fieke en Chris.

  • 23 November 2004 - 23:17

    Harry:

    Lieve Susan

    Goed, dat je laat weten, dat het internetten in Suriname een zeer moeizaam gebeuren is. Daarom al mijn bewondering dat je, ondanks de technische hindernissen, zo'n boeiende berichten schrijft.

    Alles heeft zijn tijd nodig en het is goed om die te nemen.

    Stage lopen is een intensief gebeuren en zeker als je dit doet in het buitenland.....maar daardoor is het juist inspirerend ..verrassend
    ...verrijkend.Vol verwondering!!

    Alle goeds !!!!

    harry

  • 24 November 2004 - 03:21

    Resi:

    Hallo Susan, ik heb lekker een tijd kunnen meegenieten van je bijzondere ervaringen en ook je fotos gezien. Je mag heel trots zijn op jezelf en de ondernemens lust die je zo voor de dag legt. Je zult veel geleerd hebben. Geniet maar lekker van de tijd die je daar hebt en zorg goed voor jezelf en de mensen die je om je heen hebt. In een andere cultuur je weg vinden is een heel bijzondere ervaring. Houd je taai! en groetjes aan Chris en Fieke als die je komen opzoeken.

  • 25 November 2004 - 19:23

    Carolien:

    Hoi Susan,

    Jammer dat je minder gaat schrijven op de site, je verhalen zijn zo leuk om te lezen. Maar ik kan het me wel voorstellen. Ik hoop wel dat je net zoveel avonturen blijft beleven als je tot nu toe hebt gedaan. Nog een paar weekjes en dan zie je Mark gelukkig ook weer. Nog even de laatste paar weekjes stage lopen en dan kunnen jullie lekker gaan genieten.

    Tot snel
    Liefs Carolien

  • 25 November 2004 - 19:32

    Jeroen:

    He luilak, hoe moet dat nu verder met je vrolijk weekblad? Geen inspiratie meer, of zit je nu echt in het surinaamse ritme?
    Ik ga binnenkort weer naar Parijs voor een laatste solicitatie gesprek, het was dus wel goed gegaan vorige keer . Ik heb ook nog gesoliciteerd voor een baan in Kameroen, dus je kan binnenkort wel weer een vakantie gaan plannen om me ergens op te zoeken! Geniet er nog maar even van daar, en tot binnenkort,

    Jeroen

  • 25 November 2004 - 21:46

    Bertine:

    Lieve Susan,
    Ik geniet ook enorm van al je berichten. Het is erg leuk om "over je schouder" mee te kijken naar al je belevenissen en ervaringen in het zo andere Suriname. Het is een bijzondere tijd om zo een paar maanden daar te leven en je weg te zoeken en vinden. Het doet me ook weer aan mijn Engeland tijd denken: "hoe leef en overleef je in zo'n andere ongeving".
    Het is zondermeer een heel bijzondere ervaring en investering! Lieve Susan, de tijd gaat heel snel, geniet van je laatste periode daar. Wij zitten alweer volop in de Sinterklaar tijd... Vieren ze dat ook in Suriname??? (een Nederlandse invloed misschien?)
    Ik kan me heel goed voorstellen dat je je tijd maximaal wilt benutten.
    Liefs van ons allemaal, groetjes, Bertine.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

04 Januari 2005

Laatste dag

30 December 2004

Raleighvallen

26 December 2004

Fotoverslag

24 December 2004

Brownsberg

20 December 2004

Palumue
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 29364

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: