Donderdag 28 oktober - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van suusatparamaribo - WaarBenJij.nu Donderdag 28 oktober - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van suusatparamaribo - WaarBenJij.nu

Donderdag 28 oktober

Door: Susan

Blijf op de hoogte en volg

28 Oktober 2004 | Suriname, Paramaribo

vandaag heb ik de halve dag gedraaid op mijn stage school...
Wat een zooitje is het daar. 1 ll. luisterde dus helemaal niet... wat wil je wanneer ik met nieuwe regels en afspraken kom maken... dit is natuurlijk heel verwarrende, daarnaast ging de juf tijdens les op ziekenbezoek... erg prettig dus!!!!!!!!
Ik heb ondertussen taal / spelling en rekenen gegeven...
Wat een gedoe....... Ze zijn zo traag en doen zo weinig.....
ik moet daar echt aan wennen, het woordje stil kennen ze niet. het record is momenteel 10 minuten. Dit heb ik ook benoemd. Ik heb laten merken dat ik het erg prerrtig vond troen ze 10 minuten gehel zelfstandig gewerkt hadden. Op deze manier probeer ik ze te stimuleren...
Ook kwam ik er vandaag achter dat een van mijn leerlingen seksueel misbruikt is daar zijn buurman.
Dit is wel even hel schokkend. Je vraagt je echt af wat er in die leerling omgata en snapt ook beter waarom hij zich zo gedraagt........
Na school ben ik even naar de stad gegaan omdat ik daar een afspraak had met rahana een vrouw die trips wilt regelen voor de periode dat jullie er zijn, deze zijn veel al goedkoper dabn bij mets..... en kunnen zo ingepland worden alks wij graag hebben. Vandara dat ik graag m,et haar wil gaan.
6 november ga ik met haar naar Phedra om te jagen....
Dit heb ik gelijk even vast gelegd eigenlijk wil ik nog wel wat andere dingen via haar gaan doen.. maar ik moet even kijken hoe en wat...... Want jitra wilde me ook al mee naar brownsberg meenemen en ik weet niet wanneer ( jitra is de vrouw waar ik gisteren mee ben gaan eten) We hebben in blauwgrond gegeten... ik heb ene heerlijke soep gegeten die erg goed gevuld was.
Zo meteen ga ik even een bloemetje kopen voor de vader van farisa... ik heb aan verschillende mensen gevraagd wat ik zou kunnen geven maar de meeste zeggen dat je het beste een bloementje kunt geven vandaar..... dus ga ik die zo even kopen.....
En dan met de bus naar huis, douchen etc. en om 7 uur richting farisa.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

04 Januari 2005

Laatste dag

30 December 2004

Raleighvallen

26 December 2004

Fotoverslag

24 December 2004

Brownsberg

20 December 2004

Palumue
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 1926
Totaal aantal bezoekers 29324

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: