Alvast fijne kerstdagen - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van suusatparamaribo - WaarBenJij.nu Alvast fijne kerstdagen - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van suusatparamaribo - WaarBenJij.nu

Alvast fijne kerstdagen

Door: Susan

16 December 2004 | Suriname, Paramaribo

Hallo allemaal,

Inmiddels zijn Chris, Fieke en Mark ook in Suriname aangekomen.
Mijn laatste stagedag zit er ook al op. Gisteren dus goed afscheid genomen van de kinderen en de Flu school. Het was een gezellige ochtend.
Gisteren gezellig door Paramaribo gelopen en aan de waterkant wat Parbo-biertjes gedronken. En daarna gegeten bij Suriani. Was erg lekker!!!

Vandaag gaan we de Paramaribo tour doen en morgne vertrekken we naar de jungle, Palamue! Wordt vast een hele mooie ervaring.
Inmiddels ben ik hier al helemaal geintregreerd. Ik heb pony vlechten laten aanbrengen. Volgens iedereen staat het erg leuk.

Uiteindelijk willen we iedereen een fijne kerst toewensen. Wij zullen het in Paramaribo vieren. Wel raar hoor in dit warme landje.

We zullen over 5 dagen proberen nog een berichtje erop te zetten.
Groetjes van ons allemaal!!!

• 16 December 2004 - 15:32

Irene:

hey suus,

ik wens je een hele fijne kerst alvast!
    Ben benieuwd naar de verhale en alles, geniet er nog lekker van.
    Kus irene

• 16 December 2004 - 17:09

Guus:

Hallo Susan, Marc, Fieke en Chris,
    Wat lijkt me dat heerlijk dat je stage erop zit. Heb je nu alle tijd om lekker samen met Marc, Fieke en Chris vakantie te vieren. Heel veel plezier en ik hoor de verhalen wel.

Groeten,

Guus

• 16 December 2004 - 20:46

Harry:

Gezellig om te lezen, dat Fieke, mark en Chris goed in Parimaribo zijn aangekomen en dat jullie een reis naar het binnenland gaan maken.

Susan, in mijn ogen was je al echt geintegreerd in Suriname, maar mooi dat je het nu ook zo benoemt en dat je haardracht aangepast hebt. Ik ga naar je fotoboek om vast te wennen aan je nieuwe look.

Fijn, dat je een gezellige en goede afonding van de school heb gehad.

Een geniet het samen in de warmte. Hier is het gezellig winterweer.

Alle goeds harry

• 16 December 2004 - 21:18

Ben En Frieda:

Een hele goede Kerst voor jullie allemaal

Ben en Frieda

• 21 December 2004 - 15:45

Ine Orbons:

hallo susan,

erg leuk dat jullie ook naar palameu zijn gegaan, zijn vroeger ook studenten van de pabo langdurig geweest!
    Jullie ook heel fijne en lekker warme kerstdagen gewenst!